Deze pagina is voor het laatst gewijzigd op 17-03-10


but_home.gif (1006 bytes)

fire.gif (21280 bytes)

t


Heiden Tuning


Kloef klaverjas


Fried @ Google


Motorclub GTO


Wilde Mannen


Familie Wantij

 

Konepool TRX 850 pagina

Born To Scratch!

De Yamaha TRX 850 is het laatste kind in het tienklepper staande tweecilindergezin. In 1996 op de markt gekomen
 als Japanse Ducati, verdween de machine na 1998 alweer van het Yamaha toneel.

Ik ben in het bezit van een machine uit 1998, modelcode 4UN4. Ze had net 21.000 gelopen toen ik haar kocht. 
Ze is geheel standaard op de uitlaatdempers na. Die zijn 'after market' van het merk BOS. Ze geven een 
prachtige sound aan de machine.

Je kunt heerlijk laagtoerig rijden met de fiets. Bij iets meer dan 4000 tpm rijdt ze al 120 kmh. Ter vergelijking , haar
zusje de XTZ draait 5000 tpm bij 120 kmh.

Folder TRX 850 1997 01a.jpg (61829 bytes) Folder TRX 850 1997 02a.jpg (102001 bytes) Folder TRX 850 1997 03a.jpg (58788 bytes) Folder TRX 850 1997 04a.jpg (82064 bytes) Folder TRX 850 1997 05a.jpg (56188 bytes) Folder TRX 850 1997 06a.jpg (90872 bytes)

Originele Yamaha promotiefolder uit 1997 [LTN-3MC-0107027-97E]

Folder TRX 850 1995 jap 01.jpg (25862 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 02.jpg (47305 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 03.jpg (43160 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 04.jpg (26852 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 05.jpg (93821 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 06.jpg (57376 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 07.jpg (85377 bytes) Folder TRX 850 1995 jap 08.jpg (61148 bytes)

De allereerste Yamaha promotiefolder in het Japans uit 1995 [9502-2D2 AL-018188-N] .
Let op de afwijkende kleurstelling van de Japanse modellen!


Mijn verzameling 10-kleppers op een rijtje


De zit hoogte van de TRX is ongeveer 20 cm lager dan die van de XTZ 750.


Drie totaal verschillende fietsen met hetzelfde blok


All road, all round and sports

Nuttige links naar sites met een hoop informatie over de TRX 850:

header
TRXadvertAU_1.jpg (154182 bytes)